En bra helg till ända

Då var det ytterligare en trevlig helg till ända.
Idag fick jag ett ryck och gick upp i tid. Jag städade, tvättade och donade. Vad beror det på tro? Det kan bero på att jag la mig tidigt igår och kände mig utvilad men det kan också bero på att det är min sista semesterdag idag. I morgon börjar jag jobba efter drygt 8 veckors ledighet. 26 augusti ska jag in på registrering på specialpedagogikprogrammet i Örebro. Det ska bli så himla kul. Sen kanske inte tiden räcker till för städning och sånt.

Innan jag åker till mormor (min mor) och hälsar på så ska jag sätta på mig mina nya skor och ta en promenad. Jag blev lite trött efter maten så jag behöver piggas upp.

Ha en bra dag ni där ute.

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Fina skor!!!!!

2009-08-10 @ 19:35:49
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Erika

Lycka till i örebroll...

2009-08-10 @ 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu