Färdigpanerat???

Nej detta verkar bara vara början. Nordens Ark-resan blev jättemysig och bryggfesten en succe. Det var så kul på fredag så jag inte orkade gå på lördag. Och så var Mallorcaresan. Helt enkelt underbart. Tack goa Emma o Robin för den resan.  Altanen är så gott som klar och till veckan kommer spabadet. Bokcirkeln blev inställd men blir nog snart klar. Detta var mina semesterplaner men det räcker minsann inte. Jag ska planera en räkfrossa till bästa Vilgot (och resten av familjen), Robin o Sofie har köpt hus som de får tillträde till 1/12 och då ska ju deras lägenhet säljas. Emma börjar sista året på kau och ska tillbringa sista terminen vid datorn. Och detta mina vänner är inte nog ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu