Fulltecknad

September månad visar sig vara en fulltecknad månad. Veterinärbesök, kvällsapt, 3 föräldramöten, aw, massage, bokcirkel, 2 kalas och så avslutar jag september med en tur till Göteborg. Det är mycket, jag vet men en del är för mitt välbefinnande, andra för att det är kul o annat för att jag är ny på jobbet o tjänar på det i längden. Oktober ser lugnare ut även om det blir en göteborgstur även då. 
Jag har rensat lite bland mina vänner och därmed tagit ytterligare ett steg mot min nya framtid. 
Hösten har kommit och luften är lätt att andas och det är vackert ute och livet ger mig energi. 
Hoppas även ni mår gött denna underbara höstmånad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu