Det händer saker

Ja det gör det. Vår resa till Mallorca var helt fantastisk. Dit åker vi gärna tillbaka igen. Ok några dagar med dåligt väder men det klarnade iallafall upp fram emot eftermiddagen. 
Väl hemma drog det nya jobbet igång på allvar efter 3-4 timmars sömn, o hej vad det har gått. Mitt schema är fullspäckat med kartläggningar, möten o annat och jag älskar det ❤️. 
Rörigt är det det kan man inte komma ifrån men det hör till och det kommer att klarna. 
I och med det nya jobbet känner jag att jag kommit till insikt om vissa saker om mig själv och på bara några veckor utvecklats. Kan det vara så?
Hur som helst mår jag gött nu på många plan 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu