2015

Ja julen blev bra. Helt fantastisk faktiskt. Uppesittarkvällen tillbringades i Skoghall med barn o respektive och det är nästan den dagen jag tycker bäst om. Julafton tillbringades som vanligt i Värmskog med barn, respektive, syster o hennes familj o mor o Allan. En fantastiskt skön o trevlig eftermiddag. Nyårsafton firades med samma syster men vi var hemma innan 12-slaget för gubben skulle upp kl 5. 
Mindre roligt har ju varit att farmor ramlat, legat på sjukhus o sen behövt daglig hjälp trots hemtjänst. 
Nyårslöfte gavs naturligtvis. Jag ska fortsätt på min inslagna väg mot målet 60 kg innan sommaren. Alltså har jag (fortfarande) dryga 4 kg kvar. Det kommer att gå. 
God fortsättning 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu