Vilken underbar helg

Hot om flygfält o flera tusen meter över havet känns i magen för en höjdrädd vill jag lova. Det enda jag visste var att jag skulle ha mysbyxor och att vi skulle vara i Karlstad 13.30. Nåja det fick jag väl finna mig i så på med mysbyxor o iväg till stan. Curling var överraskningen o vad kul det var. Detta vill jag göra om. Tradition kanske????? En fika i stan med presentutdelning o sen hem helt slut för att inta den nya fotöljen. Idag söndag har vi ätit god mat o god tårta med mer presenter med de jag älskar mest. Synd bara att inte mamma orkade. 
Det fick bli en promenad efter bakverk o matfrosseri innan jag åter intog min fotöljen. 
Vilken underbar helg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu