Jag sprudlar

De senaste dagarna så sprudlar jag av energi. Träning är på G likaså bakning o planering av matlådor. Städning av hus o hem och tvätt kommer samtidigt. Ändå är jag inte riktigt nöjd. Sprudlandet finns bara mentalt. Min hosta gör mig trött o coccilianan (min variant av stavning) gör mig illamående, yr i huvudet och ännu tröttare så den fick jag sluta med. Nu hoppas jag bara att energin sitter kvar längre än vad hostan gör och det känns faktiskt så. Den här månaden är jag dessutom så otroligt nära mitt nyårslöfte så det vore ju synd om jag inte tog det nu. 
Det är klart att jag gör. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu