Idag mår jag inte bra

Det kunde ha tagit en ände med förskräckelse. I måndags halkade jag utför stentrappan ute och är sjukskriven resten av veckan. Var till vårdcentralen i går där läkaren konstaterade att det nog var en sträckning i min mycket onda nacke. För säkerhetsskull skickade han mig på röntgen på CSK och, som vi misstänkte, inga skelettskador. Skönt. Nacken gör ändå väldigt ont och även höger skinka. Där kommer det nog att bli ett rejält blåmärke.
Det är lite märkligt detta att varje gång jag är på väg att komma igång med min träning så händer nåt som effektivt bromsar. Det brukar dock vara förkylning och liknande men du så ramlade jag då som sagt. Min motivation finns dock kvar så jag fortsätter så fort min nacke tillåter. Jag har ju ett nyårslöfte att hålla.
Wilhelm Conrad Röntgen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu