God morgon

God och god vet jag inte riktigt men morgon är det. Inatt har jag sovit som en kratta men är väl ändå inte sådär jättetrött men med häcken full ändå till 20.00 på jobbet ikväll så vet jag att det kommer. Jag har inte varit hemma en enda kväll den här veckan o det börjar ta på krafterna nu kan jag säga. Nåja det lättar lite framöver..... förhoppningsvis och då kan jag ägna mig åt mitt hem för en stund. 
Hur som helst har jag löst 3-månaderskort på njoy och börjat träna. Igår var jag hos ett proffs som visar övningar för att räta upp min snea kropp. Inte konstigt jag har ont i axel och höft. Bara att ta tag i det.
Gid morgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu