Inspirerad

Ja det blev jag när jag läste att Pillargontanten bakar denna regniga dag. Sagt o gjort, fram med assistenten. Det blev ett bakverk från "Hela Sverige bakar" och när jag ändå höll på så rafsade jag ihop någon egen komposition av rågsikt, rundbullar fast matbröd. Ja jag rafsade och har inte smakat än. Baket från tv smakade jag på till kaffet. Jättegott men det behöver några minuter till i min ugn nästa gång. Jaha då skulle jag visst ta med för provsmakning till jobbet men då vill jag köra säkra kort så i morgon Linda blir det vaniljbullar. Taberas blev det på jäst, mjöl och mjölk. Jag fick baka ut bullarna i rågsikt. Emellanåt gjorde jag 8 matlådor också. Vilken dag. Jag älskar att baka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu