Första vårdagen

Idag denna vackra första vårdag har jag tagit en promenad. Visserligen blåste det lite men ändå var det riktigt skönt. Nu har jag tittat lite på skidor på tv. Herrarna tog silver igen och åkt kanonbra. Nu är det skidskytte och eftersom det är damer är det inte så intressant. Sverige har ju lite skralt med deltagare där. Trots det vackra vädret så tar jag nog o lägger mig på söffa en stund o läser.
Dottern med sambo är i full färd med att buda på en lägenhet och det är oerhörd frustrerande att följa. Hoppas hoppas.
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Hur är det på nya jobbet???

2013-03-16 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu