Gott nytt år

Jag börjar det nya året med jätteont i en höft o ont i halsen.....igen men nu får det räcka med sjukdomsgnäll för det ger sig ändå inte.
Jag börjar ändå dagen med att inte må dagen efter iallafall o det är skönt. Jag vakade in det nya året tillsammans med Downie som var oerhört raketrädd stackarn. Sen var jag en tur till Borgvik o hämtade tre festprissar för att sedan själv ta natten. Jag fick också ett sms om att dottern var i trygghet hemma hos sig. Undrar hur gamla de ska bli innan man slutar att oroa sig? Aldrig antagligen.
Nu är det iallafall ett nytt år med nya nyårslöften o nya utmaningar. Härligt.
Gott nytt på er mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu