Tveksamt

Jag är mycket tveksam till den här 5:2-metoden. 500 kcal en dag är helt ok. Värre är det dagen efter. Hungrig som tusan och risken är ju stor att man äter ikapp allt då. Magsyran gillar det inte heller. Jag provar idag med så får vi se sen.
Igår ryckte Erika med mig ut på en tur. Jag gick till badhuset, promenad/jogg två varv runt elljusspåret, 20 min mage o rygg/axlar i badhuset och promenad/jogg hem. Idag har jag ont i ben o hö höft. Jaja det går över. Nöjd är jag iallafall. Idag blir det en promenad bara.
Ha en bra fredag mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu