Porrbok

Idag tog vi en dagstur till Ikea.......i Örebro. Grejerna vi behöver till köket fanns inte i Karlstad så vi tog oss en tur. Nu hör det ju till saken att allt det jag handlade inte hör till köket. En del hör bara till mig :). Om ni någongång åker till Mariebergs köpcentret så ät er lunch på restaurang Torget. Buffé i alla möjliga former. Husmanskostbuffe, pastabuffe, tacobuffe inkl sallad o kaffe o kaka till efterrätt. Hemmalagat var det o görgött.
Jag har köpt en bok också o hörde sen att det är "värsta porrboken". Ja ja. Jag får väl läsa o bedöma.


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Glömde jag att nämna det?

2012-11-01 @ 21:13:33
Postat av: marie

den var bra, läste den i ett streck :-)

2012-11-01 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu