Sommar

Idag är det första dagen på sommaren. Den inleds i Örebro med en examination o avslutas med en middag med mina studentkamrater. Det ska bli så trevligt att träffa en del av dem igen. Alla kan tyvärr inte komma.
Helgen låter jag vara lite öppen. Jag kanske ägnar den åt skrivande igen eller också städar jag för det mina vänner lovar jag behövs.
Beskeden börjar jag kunna bocka av o störst av dem alla är att mor är hemma från sjukhuset igen. Nu väntar bara dagens besked sen är alla tre avbockade.

Ha en skön första sommardag där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu