Nya livet.....

..... Börjar i morgon. Man ska inte börja på en måndag säger Therese och det har heller aldrig funkat. Nu börjar jag i morrn söndag. Funkar det Therese? Jag testar. Upplägget; 50000 steg på en vecka=belöning(jag vet att det inte är många steg för er men för mig är det massor), äta en portion som består av största delen grönsaker o protein. Inga chips=hjälp o minimalt med alkohol="kul". Jag kommer att offentliggöra mina insatser för att sätta press på mig själv men ni behöver inte läsa.


Den här goda drinken smakade jag på igår.


Kommentarer
Postat av: Erika

kan rekommendera appen shapeUp.

Asbra.

Räknar kcal.

2012-06-25 @ 10:24:05
Postat av: Veronica

Det är aldrig fel att röra på sig, men man får inte glömma att livet ska va gott oxå, så unna dej en å annan grön drink till under sommaren du:)

2012-06-28 @ 00:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu