Milstolpe

Jag har kommit till en ny milstolpe i mitt liv. För första gången på jag vet inte när så längtar jag inte framåt. Äntligen känner jag att jag kan leva i nuet o vara nöjd med det. Min käre far gav mig rådet att inte börja tänka på det nya jobbet förrän tidigast en vecka innan jag börjar. Det har varit helt omöjligt för mig tidigare men jag tror att jag har kommit till insikten att vara där jag är o känna mig nöjd med det. Att stanna upp och njuta av det jag har. För jag har det förbaskat bra. Kram på er


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Insikter å råd är alltid bra!!

2012-07-01 @ 00:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu