Sommaren kom

Och vi har äntligen fått lite sol och värme. För mig betyder det ett energitillskott o jag får lust att greja. Idag skulle bi ha varit till Stockholm för att köra Lamborghini men den hade fått punktering, synd men vi får ta det en annan gång. Det känns som om jag har haft semester i en evighet o har fortfarande 1 vecka kvar + 1 vecka där jag är emellan två jobb. Eftersom jag är den enda här hemma som är ledig då så ska jag nog ta o hälsa på vänner som jag lovat träffa under semestern. Igår var vi o kollade på sonen när han utövade sin nya sport. Cross runt en bana. Vad är skillnaden på detta o simning? Inte mycket. Han kör varv efter varv efter varv, det är en ensamsport o han var lika blöt när han var klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu