Vidbränd var ordet

Ett bra ord tycker jag. Jag är nog lite vidbränd och då är det hög tid att lyssna på kroppen. Och, som Erika skriver, jag kommer snart igen. Ja det gör jag.
Nu har jag varit på massage....igen..... och det är som bomull för själen och kroppen. Jag har skrivit en veckoplanering där jag har planerat in maten så jag slipper tänka ut den. De dagar jag inte kan har jag skippat planeringen för då får någon annan göra det. Hôfset är också planerat alldeles lagomt och några dagar är det helt tomt. Det här upplägget passar mig alldeles utmärkt.
Under elvernas sportlov har jag bestämt mig för att ta ett par dagar ledigt + att jag ska till örebro en dag. Det ska bli skönt.

Idag då, vad gör jag idag då. Ja för utom massagen gick jag in på affären o köpte en bukett tulpaner och två blommor till mina nya krukor som jag köpt på Perfect home. Snyggt blev det. Kaffet är intaget och nu ska jag gå ut o städa Labans bur, bädda o plocka lite. Ikväll blir det lite gómat, ett glas rött och.... tänk om det kunde bli något annat än tv, vad skönt det skulle vara. Kanske skulle skippa den i kväll. Det är ju ändå inget jag vill se.

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej hopp....

2012-02-19 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu