Intervjuer

Nu så var det min tur. Igår, måndag, fick mannen komma och hämta mig på jobbet. Jag nyser sönder mig och snorar som aldrig förr så jag har varit hemma idag. I morgon ska jag genomföra 6 intervjuer och delta i en själv. Först Karlstad sen Årjäng. Min intervjuer måste vara genomförda och utskrivna senast måndagkväll. Nåja då blir det gjort iallafall. Och på torsdag ska jag på ytterligare en intervju. Hej vad det går.

Nu ska jag gå och lägga mig och lyssna färsigt på min bok.
Natti natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du som intervjuar eller bli du intervjuad och i så fall varför? VARFÖR???

Hälsningar en nyfiken idiot;)

2012-02-22 @ 06:21:36
URL: http://veronicabloggar.blogspot.com
Postat av: Sussilusen

Jaa du Veronica. Det är både och faktiskt. Dels intervjuar jag för mitt examensarbete och dels blir jag intervjuad för någon annans examensarbete och dels för att ........ Det återkommer jag till ;))

2012-02-22 @ 07:12:59
URL: http://sussilusen.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu