Flyttlass nr 2 har gått....

...... å "lilla" Emma har flyttat hemifrån. Jag är kluven till detta....eller egentligen inte. Klart ungarna ska flytta hemifrån och jag är inte ett dugg bekymrad (mer än för fula gubbar) men jag är rädd för att jag inte får se henne så ofta. Men det förstås har jag ju inte gjort ändå. Jag kanske kan sova där när jag ska till Örebro nån gång. Ja så får det bli. Kvalitetstid :))

Vi flyttade ju åt farmor under helgen så nu är det bara Robin kvar och han sticker väl till våren. När vi ändå är igång så kanske vi flyttar också....till karlstad kanske?


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja varför inte!!

2012-02-02 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu