Jag ser fram mot 2013

Nu har jag jullov och det verkar vara för sista gången. I fortsättningen får jag nog kalla det julledigt om jag har någon komp att ta ut. 1 februari börjar jag arbeta på hörselvården och det känns så oerhört bra. Jag har nu kommit till änden av mitt strävande framåt. Framåt ska jag fortfarande men på ett helt annat sätt. Jag har nått mitt mål i utbildning o fått ett arbete därefter. Nu kan jag utvecklas utifrån det i lugn o ro.
Under ledigheten ska jag kurera mig innan jag hittar på något annat omvälvande, sen ni, ska nog även jag få lite energi. Nu ska jag iallafall ta mig en Latte. Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu