Mår så himla bra

Jag har som sagt kommit till ro i mitt liv. Jag är fortfarande inte tillfreds med min vikt men för tusan jag är frisk och det är även de i min närhet. Jag tar mig upp på morgonen (om än med en lätt stelhet) och ett spännande arbete väntar mig i höst. Min familj mår bra och jag har dryga veckan kvar på min ledighet. Härligt.
Jag har/kommer att kosta på mig själv lite grejer för mitt välbefinnande. Jag har hittat en mycket bra ansiktskräm (särskilt för rynkorna under ögonen), jag har köpt en juice som ska få mig piggare och jag har köpt en aloeveradryck (god som tusan) och redan känns mina promenader som ett behov.
Jag vet att det kan vara så att en del av detta är inbillning men det spelar väl ingen roll. Huvudsaken är att det hjälper eller hur? Sockerpiller har hjälpt fler än det dödat.
För övrigt såg jag så himla fina kläder på Erixons idag. En belöning kanske!!!!


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Gud vad gött det låter att du hittat rätt.

Erixon är just den belöning man ska unna sig när man tänker på vikten :-)

2012-08-06 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu