Hösten

Nu tycker jag att hösten är här trots att drygt halva sista sommarmånaden är kvar. Idag har jag gjort plommonmarmelad o i morgon börjar Höstterminen på nya jobbet. Rektor.... Hur kommer det att bli då? Jag tror att jag har en trygg o bra kår bakom mig så det kommer nog att funka. Egentligen är jag inte speciellt orolig, det brukar jag inte vara? Men tänk om mina kollegor tycker att jag är helt fel ute? Ja då hoppas jag de säger det Hur som helst ska jag bli bjuden på middag ikväll för att fira min namnsdag i går. Go kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu