Award

Jag fick en award av Pillargontanten och den antar jag naturligtvis

Fem meningar skall fullbordas, här är mina:
1) När ingen ser eller hör mig.....sjunger och dansar jag!
2) Jag går aldrig hemifrån utan ....min mobil!
3) Min blogg heter som den gör för att jag ....kallades Sussilusen av min mamma när jag var liten!
4) Om jag vågade skulle jag ....säga ifrån lite mera!
5) Om tio år kommer jag att ...ha en annan karriär och vara barnvakt till mina älskade barnbarn(eller ingen karriär alls pga min miljonvinst)!

Jaha, så ska man skicka den vidare..... 5 stycken, ska ha den:
Affi
Marie J
Therese
Emma
Linda

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

En annan karriär, det lät spännande :)

2011-10-25 @ 05:39:56
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu