Helg igen

Nu är det lördag igen och sportlovet är slut. Har jag gjort det jag tänkt då? Ja faktiskt. Inte mycket med andra ord. Mitt mål med lovet var att samla krafter som var totalt borta innan lovet. Jag är fortfarande inte på topp men på väg iallafall. Jag har tagit många promenader och pysslat omkring lite lugnt.

Idag åkte två av ungdomarna till Örebro för att fira sin 2-årsdag. De började på Gustavsvikbadet för att sedan ligga på hotell och ha det mysigt. Bra initiativ. Grattis ungar

De andra ungdomarna har haft ett sjukt "barn" som de varit till veterinären med. Jäkel så dyrt men det får det vara värt bara han blir frisk. Det är iallafall inga yttre fel på honom. Han äter o leker men har bajsat vatten.

dsc00423
Idag har det varit/är en helt underbar vårdag med tö i rasande fart. HÄRLIGT. Det kanske är dags att så lite mer fröer då. Jag tog mig en lite kortare promenad i dag trots vädret för magen mår inget bra. Det sticker. Mycket skidor har det däremot varit idag....på tv:n. För Sverige går det väl sådär.


Nu blir det lite engelsk läxläsning
Hej på er

Kommentarer
Postat av: jacglenphoto

Skojig triss du fick ihop.

Ha en underbar vecka.

2011-03-08 @ 17:29:32
URL: http://wordet.jacglenphoto.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu