Ingen Fototriss denna vecka...heller

Temat för den här veckan är Åldrande och där brister min fantasi. Jag har en dotter som tagit studenten, en man som fyllt år, ett avslutat läsår, växter som måste planteras om mm mm. Massor med saker som avslutas pga tidens gång men inget jag vill kalla åldrande så jag hoppar det.

Har nu läst ut boken "Hur kunde hon?" och den rekommenderar jag varmt (om man inte är "vemmelmagi"). Fy f-n vilket liv hon levt. Helst av allt skulle jag vilja att hon hittat på allt. Bli våldtagen av flera män med hjälp av sin mamma från 5 års ålder. Hur överlever man sånt då?


Somnade iallafall gott i går kväll, vaknade o tog mig en tur till stan vid 4-snåret för att sedan lägga mig o sova i soffan. Den är inte så himla bekväm kan jag säga. Nu efter två muggar kaffe och strålande sol så verkar dagen bli bra ändå.

GLAD PINGTS

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Jag läser såna böcker men mår sååå illa!

2011-06-14 @ 08:07:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Tiniusmarlen

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-11-28 @ 11:44:50
URL: http://tiniusmarlen.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu