Fult att blogga o facebooka

Jag skulle vilja ha en bra förklaring på varför det är fult att blogga i allmänhet o facebooka i synnerhet. Är det någon som kan ge mig en sån förklaring? Det duker inte med att komma med att "där skriver man om utlämnande saker, där skriver man....." osv. Jag skriver vad jag vill och jag skriver inte om speciellt utlämnande saker men lik förbannat är det bland det fulaste jag kan göra. Nu senast en dag hörde jag någon säga "Jag är en sån där som vågar vägra facebook". Jamen om jag inte VILL vägra facebook eller blogga? Varför ska jag som 45 åring behöva försvara mig för att jag sitter och bloggar eller facebookar.

Nån med samma erfarenhet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Egentligen ska man ju bara strunta i andras åsikter om vad man gillar att göra. (Så länge det inte gör någon nåt illa). Det brukar funka med att fråga vad "dom" gör istället, många glor ju på tv istället till exempel och är det bättre??

Vad gäller bloggning, så undrade jag oxå "varför" man ska göra det, innan jag började själv. Sen blev jag nyfiken och till en början var det ju lite scary, men skitkul. Nu är nyhetens behag över, men jag kan inte låta bli att skriva ett inlägg då och då iaf:)Så många bra anledningar till att jag gör det finns inte, mer än att det är kul ibland och det kan vara roligt att se tillbaka, på vad man gjort.

Summa sumarum: Nä, man ska inte behöva försvara sig!

2011-07-05 @ 11:00:50
URL: http://veronicabloggar.blogspot.com
Postat av: Pillargontanten

Alltid dessa kommentarer av folk, som inte provat/vågat eller kollat...

Jag har slutat bry mig :)

Mitt liv liksom!

2011-07-05 @ 12:03:46
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sussilusen

Jag bryr mig egentligen heller inte, jag skulle bara vilja veta varför, för det kan ingen tala om för mig.

2011-07-05 @ 21:46:15
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Erika ö

Konstigt va! Fick en kommentar pÅ jobbet, oj va du är inloggad ofta! Hur kan personen veta det om den inte är inloggad lika ofta som mig? Haha tagen På bar gärning!!

2011-07-10 @ 13:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu