Helg igen

och det tycker jag är skönt. Torsdag-fredag var vi (Årjängs högstadie) på konferens i Arvika. Vill någon ligga på hotell och äta gott så rekommenderar jag Oscar statt varmt. De har spa där men det brydde jag mig inte om. Arbetskamraterna umgicks istället (en del) och vi hade två fantastiskt bra dagar helt utan sensationer. Lite skvaller men inte mer.

Den här helgen viger jag åt datorn. Oponeringen ska vara klar på torsdag och sammanfattningen ska göras på Power point. Kul.

Måndag-onsdag till veckan är jag på särskolekonferens i Stockholm och jag hoppas att även det ska bli en bra och lärorik resa.

Torsdag examination som sagt och det ska också bli kul.

OCH SEN.......är det fredag igen. Hej vad det går

För övrigt så trodde jag att jag totalt hade förstört mina intentioner att gå ner i vikt på Arvikadagarna så mycket gott vi åt och drack men det var inte så farligt faktiskt. Lite grann åt fel håll men men.

Kommentarer
Postat av: Affi

vilken trevlig vecka du verkar ha haft! Mycket specialpedagogik för din del! Jag tror att du kommer att bli en skitbra specialpadagog,...eller handledare,...eller vad det är du har siktet inställt på. Snygg tunna du har utanför dörren;-)kram Affi;-)))

2011-02-06 @ 17:40:41
URL: http://affitankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu