En skön dag

Efter en vecka som på heltid gått åt att hämta upp mig från en djuuuup svacka så har inte fokuset varit på vikt o motion. Jag får helt enkelt börja om från början. Jag är bara glad över att jag är på banan igen.

Igår kväll hade jag huset fullt med himla trevliga vänner. Jag saknade några men de kanske kan komma en annan gång. Jag hade Livingandroom-party här först sen fortsatte vi kvällen lång. Det var precis vad jag behövde avsluta veckan med.

Nu hämtas det Ceasarsallad och sen tror jag att till och med jag ska titta på festivalen.....om jag törs. Det är ju inget skidskytte ikväll.

Ha det bra där ute och var rädda om er.
Och ni, bara så ni vet, så har jag världens bästa familj, så dä så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack ska du ha för ett jätteroligt "party"!

2011-02-20 @ 08:20:27
URL: http://veronicabloggar.blogspot.com
Postat av: Pillargontanten

Gött att det landar ibalnd, och visst har du världens bästa familj, jag är den första att skriva under på det :)

kramar till dig, och nästa gång ska jag komma också :)

2011-02-20 @ 11:12:57
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu