Slut på veckan

Och det slutar med ett underbart väder.
Idag har jag självförvållad huvudvärk efter en trevlig kväll med svägerska o svåger. Vi spelade master mind, vem vill bli miljonär o yatzi. Det gick väl sådär för mig.
Igår kväll tog jag in mina pelargoner också. Nu vågar jag inte ha dom ute mer. Nu får de blomma färdigt inne innan de hamnar i matkällaren.
Idag ska jag nog putsa lite fönster o byta till höstgardiner på ett par ställen. Det blir väl lite mer plockande o grävande o lite tvätt kanske. Jag tar det som der kommer.
Ute ska jag vara en del iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vilket kanonväder vi har haft i helgen:)

2010-09-07 @ 07:52:30
URL: http://veronicabloggar.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Du verkar ha energi du...detär bra.

2010-09-08 @ 09:41:41
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu