Tillbakablickar

Ett inlägg från maj 09 och ja jag kom in på kursen och nu är snart första året avslutat.

Separationsångest

Ja då var ytterligare en kurs slut på universitetet och varje gång det händer så får jag separationsångest. Jag har fått frågan "Har du läst färdigt nu då?" Och svaret är "Nej, inte om jag kommer in på kursen jag sökt till hösten. Den är på tre år!!!!!" ja men vad är det som driver en??? Rapporten är iallafall inlämnad och jag är nöjd.
                                                                                                

Annars handlade mina inlägg mycket om mina odlingar i växthuset.
Kolla fler tillbakablickar från maj 09  här.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är verkligen kul att plugga när man känner sig motiverad. :)

2010-05-10 @ 16:32:51
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu