Grattis.....

..... Robin på födelsedagen. Ytterligare en anledning att hissa flaggan. Att Robin är 21 är inte så farligt. Jag kommer ihåg det "som om det vore igår" men att jag då var 23, skulle fylla 24 det är ju hundra år sedan. Uj uj uj.


Idag har jag betalt in avgiften till Wood joggen. Vårruset i morgon får jag hoppas över. Är fortfarande genomförskyld. Det var samma visa ifjol. Då var det Isa som fick ta min plats. I år har jag ingen aning hur dom gör.
 
Är hemma och är sjuk. Vad ska jag hitta på då måntro. Ta en kopp kaffe kanske för det är ungefär vad jag orkar just nu.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Jag jobbar imorgon tyvärr så jag kan inte heller delta.

2010-05-19 @ 20:07:09
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu