Söndag

Så har sista dagen på helgen dragit i gång.
På fredan hade vi födelsedagskalas här och släkten kom. God mat och trevligt sällskap var det. I går tittade vi lite på tv (fotboll), åt kinamat och gick o la oss tidigt. Vaknade visserligen vid 3 och pratade lite med sonen men annars sov jag gott. Ems var på Värmskogskalas där Hotwood spelade. Hoppas hon hade kul.
Vad blir det i dag då? Städa lite sånt som ligger efter, plantera, gå på promenad, börja tänka på vad jag ska ha med till Frankrike, laga mat, tvätta.... Jag hittar säkert på nåt.
Jag ska också söka på bärbara datorer på nätet för jag vill inte ha min stationära kvar.
Hoppas ni får en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med resplanering, när åker ni?

2010-06-13 @ 20:43:06
URL: http://veronicabloggar.blogspot.com
Postat av: Sussilusen

Vi åker natt till torsdag den här veckan. Det ska bli spännande.

2010-06-13 @ 22:24:52
Postat av: ErikaÖ

du får uppdatera nu...

2010-06-22 @ 12:29:07
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu