Sammanställning av 2010

Här kommer en sammanställning av mitt 2010. Håll till godo;
Januari kom med två dödsfall. Min svärfar och min farmor samma dag. Dagen innan hade jag avgett nyårslöftet att jag skulle må bättre och påverka det jag kan påverka. Jaha så gick det med det.

Kallt som f-n var det också. över 20 grader.

¨

Februari gick i os- , viktväktar- och flyttdiskussioner och naturligtvis hade jag en veckas sportlov också. Jag gjorde ett par mamografiundersökningar och några försök att följa en matsedel. Nåja. Mina Örebrodagar gäller även februari.

Mars var den enda månaden (gången) vi besökte Cheers. Ingen hit. Grattade Lilla O som fyllde 18 år gjorde vi och flyttlassen började gå till Grums


April började med träningskort i badhuset. bara jobbigt. Massor med plantor beställda från Tradera. Även egen sådd. Anmälan till Woodjoggen gjord, jag hissade flaggan för första gången och konstaterar att våren är underbar.

Maj Woodjoggen avklarad på helt ok tid. 5 km på 38 min. Emma hade maskerad och jag var Peter Pan och Robin fyllde 21.

Vårruset ställde jag in och av någon anledning var jag jävligt sur


Deklarationen skickades in med en förhoppning att skattemyndigheten skulle godkänna den och ett års studier i Örebro tog sitt slut.

Juni Årsavslutning i Örebro, skolavslutning och Frankrikeresa med massor av upplevelser. Mikael fyllde år och midsommar firas hos svägerska o svåger. En trevlig kväll med mycket lek. SEMESTER

Juli hittade jag mycket svamp, Mikael tillbringade sin semester med att göra klart Emmas rum i källaren. Familjen tog en semestertripp till smögen och morsan bytte bil igen.


Vi var på Starboys på Café August och motordagen i Borgvik. Jag bättrade på min tatuering och vi fick Internet efter 4 månader OCH jag är fortfarande ledig.

Augusti Ledigheten tog slut och Emma anmälde sig till en körskola. Var på hantverksmässa och träffade far min och fick mig en kopp kaffe hos Linda, Jonas o flickorna.

September Jag fyllde år och fick massor av presenter. Hade en trevlig kväll med svägerska o svåger med familjer. Jag konstaterade att hösten är en otroligt vacker årstid.

Oktober jag plockade men framförallt fick de sista svamparna och tog fram världens i särklass styggaste fågelstuga.


Jag hade en veckas höstlov och helt plötsligt hade Robin två jobb att välja mellan.

November var en händelserik månad. Robin tackade ja till det ena jobbet och köpte sig en lägenhet i Karlstad. Emma fyllde 18 och tog körkort. Mikael fick "klocka" för 25-årig trogen tjänst och det adventspyntades i vårt "nya" hem. Jag praktiserade och det var spännande och saknade gammelmormor och svärfar oerhört. Det var också 6 år sedan jag slutade röka. Kontoret blev färdigt och Emma stod modell. vackert


December var den månad jag trodde jag var gravid igen och lovade ändring. Vi var med goda vänner på nöjes på Starboys. Jäkel vad bra det var. Julbordet var också bra. Jullov hade jag och julafton firades som vanligt hos mormor i Värmskog. Jag hade en lugn o skön nyårskväll men saknar min familj.

Det här var mitt 2010 i korthet. Ett fantastiskt bra år. Undrar om 2011 blir lika bra? Naturligtvis.
Gott nytt 2011


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Ett helt underbart år med andra ord :)

Hoppas du/ni, får ett underbart 2011 också :)

2011-01-01 @ 09:45:41
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu