Känslor

När jag satt på bussen till Örebro idag så lyssnade jag på musik och blev totalt överrumplad av två (tre) känslor.
En oerhörd lycka för allt medflyt vi har just nu (samtidigt som rädslan kom. "Hur länge sitter lyckan i och vad är det som kommer att bryta den?) Men jag kommer att njuta av lyckan som är och jag hoppas och önskar att det som bryter den inte har med mina barn att göra.

Den andra känslan var saknad. Jag saknar gammelmormor (min mormor) nåt så fruktansvärt. Även efter farfar (min svärfar) är saknaden oändligt stor. Tänk vad musik kan ställa till med, så att tårarna rinner när man sitter på bussen.

Jag är iallafall glad att jag har känslor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är det som är så härligt med musik, att man kan bli berörd på en massa olika sätt. Att känna saknad kan ju vara ledsamt, men tänker man på att om "de" inte hade varit goa människor skulle du inte ha fina minnen från dom och sakna dom, så var glad för den tid ni fick:) Ha en bra dag!

2010-12-10 @ 06:14:22
URL: http://veronicabloggar.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Här rinner tårarna utan musik....

2010-12-10 @ 09:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu