Jävla skit

Idag ä det lördag och jag vaknade kl 8 av att arbetaren i huset gör sig iordning för en dag på bruket. Frukost och lite dator. Planer för dagen. Ja tvätt blir det väl som vanligt, en tur till mormor, få bocken klädd, saffranskaka ska bakas o middag ska lagas. Sen måste jag skriva o skriva.

Igår gjorde jag min sista praktikdag för den här gången. Tråkigt. Det var så lärorikt och spännande så där hade jag velat vara lääänge. Jag har filmat på praktiken. Jag ska analysera min roll i filmen, skriva 3 sidor om det till på torsdag och 8-10 sidor ink. litteratur till efter jul OCH vet ni vad????? Filmkameran har gått i sönder. JÄVLA SKIT.


Ha en bra dag på er där ute så hörs vi lite senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att det alltid är så, att när man verkligen behöver en grej så är den trasig. Du kanske kan filma med den vanliga kameran eller med mobilen i värsta fall.

Ha en fin söndag!:)

2010-12-05 @ 11:39:25
URL: http://veronicabloggar.blogspot.com
Postat av: Sussilusen

Tyvärr är praktiken slut (där jag skulle filma) så jag har inga fler tillfällen men det verkar som jag kan få tag på en annan kamera. Den tredje i ordningen.

2010-12-05 @ 12:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu