Annandagen.....

.....är det idag och jag har tagit världens sovmorgon och det var skönt. Jag trodde jag skulle bli sjuk för igår hade jag en böld nere i halsen som satt så långt ner så jag såg den inte men den flyttade sig varje gång jag svalde. Idag är jag lite sträv i halsen men inget mer. Glöggen igår tro?

Vi tog en tur till stan igårkväll och åt en finare middag. Sen blev det soffläge, fångarna på fortet och en mugg glögg, sen var det inte mycket mer med fru Hartin. Somnade som ett litet barn gjorde jag.

Idag blir det middag i Värmskog och sen..... ja inte vet jag.

En god fortsättning önskar jag er alla


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

God Fortsättning, till hela familjen :)

2010-12-26 @ 20:16:39
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu