Bra Söndag

Vaknade av att regnet stod som spön i backen. Tog in pillisarna och åt frukost. Då kom solen fram och jag kom iväg till Bôrgvik och mässan/Sjöhaget som jag tänkt. Träffade Lars och tusen getingar där. Trevligt. Pratade även med Anki o Jocke, även där nästan tusen getingar och trevligt. Köpte ostkaka o körsbärssylt av Lars. Himmel vad gott det var. När jag var liten åt vi ofta hemmagjord körsbärssylt till pannkakorna. Av en dam köpte jag ett himla fint jultyg som jag ska ha som väggprydnat till jul. Vackert


Sen tog jag en tur till Sjöhaget. Drack kaffe hos Linda o Jonas, pratade med Berit o Halvor o tutade på J (jag såg inte dig Erika). Hos Linda fick jag även mitt presentkort som jag vann.
När jag kom hem gjorde jag lite svartvinbärssaft. Den gick inte av för hackor den heller faktiskt. Gott

Vad ska jag göra nu då?
Det får nog bli en promenad
Hej så länge 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jahaaa, var det mässa i Borgvik, det har jag alldeles missat. Jättefint tyg du hittade:)

2010-08-01 @ 18:54:48
URL: http://veronicabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu