Bra dag

I dag tog jag sovmorgon. Efter frukost var det dags att börja städa. Det blev både inomhus och altanen. Det var välbehövligt. 2 fönster o en altandörr blev rena också. Middag och sedan en tupplur.

På eftermiddagen var vi o tittade på hus. Vi ska ju inte byta men vi är ju proffs nu så vi är med på visningar som experter. Spännande. Följden av det är att vi har upptäckt vilket bra hus vi själva har köpt.

Efter visningen var jag på Spakällan. Där fick jag ögonbrynen noppade och en skön (smärtsam) massage.

Kamben o potatissallad till kvällsmat och nu är det lite egen kvällstid o snart natta. Jag ska bls titta på resor till nästa höst.

Gu kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu