Vårtecken :(

Just nu kryllar det av vårtecken och "Den bästa tid är nu..." men jag har hittat ett vårtecken jag inte tycker om: Mina förbannade herpesblåsor. Dom kommer som ett brev på posten så fort vårsolen tittar fram. Om det sen blåser lite så kommer de fortare ändå. Tre stycken är det nu och säkert kommer det flera. Med tanke på hur jävla ont det gör så är jag glad jag inte har dom någon annanstans.

Igårkväll skulle vi åka in till Max o ta en hamburgare. Jag gillar den nygamla de har nu med nashos, men vi ändrade oss på vägen in. Det blev Habibi. Det var gott o helt ok men över 600 kr för två personer som äter tapas, ett glas rött + ett glas isvatten var lite för mycket. Vi har provat det iallafall.

Idag ska jag plugga, klippa klart äppelträdet, kasta tidningar o flaskor, torka golven o stryka. Det är stryktvätt kvar från Borgvikstiden. Här har jag fått typ två klädesplagg att stryka. Tack gud för tumlaren. Sen blir det en promenad.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu