Fredag......

.....betyder ladda batterierna. Efter en god middag (taco) så sitter jag här ensam med några glas vin och bara är. Så himla skönt efter en påfrestande vecka. Jag älskar mitt jobb men måste ändå konstatera att fredagar är helt i min smak.

Snart kommer de yngre ungdommarna hem och det är också skönt. De skulle ta 7-bussen hem, sen 8-bussen, sen 11-bussen och nu är de på ingång.  De större ungdomarna är på Östermalm men kanske kommer de hit i morgon eller på söndagsmiddag. Tvättat bilen åt sig och oss har de gjort iallafall. Tack.


Den här helgen ska jag försöka hinna med en hel del om inte den svarta snön kommer. Klippa färdigt äppelträdet, städa källaren (övervåningen tog jag idag), tvätta, ha jord i urnor o krukor mm mm. Härliga vår. Promenera ska jag ju också förstås. Någon löptur kanske. Jag har ju anmält mig till Woodjoggen. Träningen i går ställdes in. Jag var helt slut.

Hur ser er helg ut?

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Härlig helg du har framför dig! Wood joggen!!!! Wow! Få se om jag har tid att heja på dig! Ha det gott! Kram

2010-04-17 @ 09:46:42
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Fredagsmys.... = härligt <3

2010-04-17 @ 17:26:33
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: marie

ja visst är det skönt att greja med hemmet. Och kul att göra fint i trädgården. Vart går woodjoggen?

2010-04-17 @ 19:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu