Torsdag

Såg fram mot dagens Örebrodag med blandade känslor. På fm en föreläsning på engelska (svårt tycker jag), em en lärarföreläsning å han är helt ok. Det blev helt tvärtom. Föreläsningen på fm var jättebra o inte speciellt svår. Em var långtråkig o rörig + fler uppgifter. Ja, ja, jag hann med den tidigare bussen iallafall o var hemma kl 19.00 istället för nästan 22.00.
Det har visst varit rörigt på jobbet idag så jag får se hur det blir i morgon. Får lite dåligt samvete att jag lämnat mina assistenter "i sticket".
Ha en bra natt
natti natt

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Vad duktig du är som ids/orkar plugga :-)

2009-09-24 @ 20:54:44
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu