Utmaning

Här antal jag utmaningen jag fått av Sunlinda.
1. Hur gammal är du om 5 år? 49 år.
2. Vem var den sista du träffade? Min dotter Ems.
3. Hur lång är du? 159 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Film, vad är det??? Det skulle möjligen vara Flickan som lekte med elden.
5. Vem ringde du senast? Min man.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vilken? "Pappa hälsar" till våra barn.
7. Vad är dagens planer? Det lilla som är kvar ska tillbringas i sängen med stängda ögon.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms.
9. Är dina föräldrar gifta, skilda eller sambo? Min pappa är död. Fram till dess var de gifta.
10. När såg du senast din mamma? I lördags.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna.
12. När vaknade du idag? Strax efter 4!!!!
13. Har du någongång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Den plats som passar mig för tillfället.
15. Vilken plats föredrar du minst? En plats som inte ger mig något i utbyte.
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? I ett annat hus någon annanstans.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och spindlar.
18. Vem fick dig att skatta senast? Min dotter Ems.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.
21 Sover du med eller utan kläder på dig? Ibland i trosor och ibland naken.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 men använder bara en.
23. Har du någongång spytt på fyllan? Ja.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
25. Är du social? För det mesta.
26. Vilken är din favoritglass? Jag är inte så glad i glass men vanilj, melon och polka går ner.
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Tråkigt-betala av dyra lån. Roligt-resa.
28. Tycker du om kinamat? Ja.
29. Tycker du om kaffe? Ja.
30. Vad dricker du till frukost? Fil och vatten.
31. Sover du på någon särskild sida? Nej, jag snurrar runt.
32. Kan du spela poker? Lite grann.
33. Tycker du om att mysa? Javisst.
34. Är du en beroendemänniska? Jajamensan.
35. Känner du någon med samma födelsdag som din? Nej.
36. Vill du ha barn? Nej, men barnbarn.
37. Kan du några andra språk än svenska? Dålig skolengelska, förstår norska och danska.
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
39. Föredrar du havet eller poolen? Havet.
40. Vad spenderar du helst pengar på? Saker till mig själv eller resor.
41. Äger du dyra smycken? Nej.
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Chips.
43. Vem är den roligaste människa du känner? Jag har roligt med mina arbetskamrater och vänner.
44. Välj ett ärr på din kropp. Jag har bara ärr efter borttagna leverfläckar och något på nån undangömd plats efter barnafödandet.
45. Vad har du för ringsignal? "Gammaldags" ringsignal.
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja.
47. Flirtar du mycket? Nej.
48. Vart togs din profilbild i din blogg? I mitt kök.
49. Kan du byta olja på bilen? Nej, det skulle aldrig falla mig in.
50. Har du fått fortkörningsböter? Ja.
51. Vilken var den senaste bok du läste? Att platsa i en skola för alla av Eva Hjörne o Roger Säljö.
52. Läser du dagstidningen? NWT och Metro.
53. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nej.
54. Dansar du i bilen? Det gör jag säkert. Jag sjunger iallafall högt och gärna.
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm.
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Personalmötesprotokollet.
57. När var du i kyrkan senast? Har jag varit där sedan Sunlinda o hennes man gifte sig tro???
58. Vad ska du göra nu? Lägga mig.

Jag utmanar alla som läser detta och inte antagit utmaningen tidigare.
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Erika

antar imorgon,

2009-10-19 @ 22:11:25
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Jag antar också imorgon, men du.... åldern. Är det verkligen sant? Jag trodde du var lika gammal som Erika!

2009-10-20 @ 17:08:39
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Tack snälla du. Det värmde.

2009-10-20 @ 18:06:14
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Oj vilken snäll komentar du har fått (Theres)..... Då blir du ju nästan jämngammal med mig också..=).

Eller blir jag automatiskt yngre då också?

Kram!!!

2009-10-20 @ 18:26:49
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Erika

Nu fattar jag. Vi är ju nästan jämngamal...

2009-10-20 @ 19:48:30
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Ja, men jag var verkligen allvarlig :)

2009-10-20 @ 20:49:12
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu