Söndag

Det är som Pillargontanten säger; "Det var en enveten förkylning du åkt på...". Ja det kan man lugnt påstå och inte är den borta än. Jag har tagit mig en lite promenad nu på fm och var helt slut när jag kom in. Jag fick också lägga mig i Ems säng i natt för jag snarkar så in i bomben. Det gör jag annars också men nu är det helt otroligt.

På min promenad konstaterade jag iallafall att det är höst. Wikipedias definition av höst är;  när dygnsmedeltemperaturen är fallande och ligger mellan 0 och 10 grader. (i minst 5 dygn, har jag lärt mig). Min definition av höst är;
 
Höst/vinterbilen tas fram/köps o Vår/sommarbilen ställs av.

   
Pelargonerna vinterförvaras, växthuset förvandlas till förråd och en del blommor blir fantastiskt vackra, som den här kärleksörten tex.

Vad är er privata definition på höst?
Nu blir det kaffekalas i Grums
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Pillergontanten

Min definition av höst "Jag får luft igen :O)"

2009-10-04 @ 11:41:49
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sunlinda

Är det mina kärleksörter du har lyckats få på bild?

2009-10-05 @ 18:41:50
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Ja, nog är hösten här alltid. Här uppe är det skrapa bilrutor varje morgon och till helgen lägger vi om till vinterdäck :(

2009-10-05 @ 19:42:53
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu