Söndag

Efter en riktigt slö fm så blev det lite fart. Nu är blommorna vinterförvarade hos grannen, glöggen är satt o jag har tvättat ur och ställt undan alla krukor, urnor o lådor. Nu kan vintern komma när den vill. Nja inte riktigt än men jag är beredd iallafall.

En sån här skulle jag vilja ha på tomten att förvara mina blommor i på vintern så jag slipper ha dem hos grannen.

Det är en hel del att göra inför Örebrodagen så kanske att jag läser lite i em annars har jag ju hela veckan på mig.
Ha en bra söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu