Rätt som det är

Hej å hå så blev det onsdag. Det var väl väldigt vad fort veckorna går. Nu är det helt plötsligt bara 9 veckor kvar till jul. Glöggen är ju som sagt redan satt och jag har till och med börjat tänkt på julklapparna. Ems har börjat lyssna på julmusik säger hon. Ja rätt som det är så är vi där.

naken_tomte1
I morgon bär det av till Örebro och jag behöver inte åka från Borgvik förrän 8.20. Å andra sidan kommer jag hem sent. Hoppas iallafall på en bra dag.


Nu ska jag hôfse lite sen ska jag hämta Ems i stan efter dansen.
Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj, bara nio veckor kvar! Men,vad gött det lät med "egen" glögg, det måste jag prova att göra nån gång, tills dess får jag nöja mej med bolagets. Får nog dit nån dag, så jag kan ha lite glöggmys till helgen:)

2009-10-21 @ 20:06:01
URL: http://veronicabloggar.bloggspot.com
Postat av: Erika

Har ni kul i örebro?

2009-10-22 @ 08:59:47
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Isa

Ååh, här blir det minsann ingen glögg satt i år... Tror inte det skulle passa sig i mitt lilla rum. Förra året däremot... Mums! Blev hur bra som helst och 19% mätte den! Nu längtar jag lite till december... Kram!

2009-10-23 @ 00:43:09
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu