Promenad

Idag tog jag mig en promenad för första gången på evigheter. Det kändes skönt.


En strävsam blåklocka tittade upp från dikeskanten. Den fryser nog nu.

Här kommer ni att komma ut Lotta när ni kommer från Värmskog och hälsar på i Borgvik.

Vad har jag gjort annars idag? Mat naturligtvis, lite plock och så datorn. Inte mycket alltså. Jag laddar upp mentalt för att börja jobba i morgon efter en veckas ledighet.

Sonen med flickvän har äntligen kommit och hälsat på i Borgvik men naturligtvis står de i garaget o grejar med en grannbil som ska hôfsas te. Det är väl bra naturligtvis. Han tar grannens o hon tar sonens vinterbil. Han tjänar en slant men det gör inte hon.
Undrar om jag ska hämta Ems i Grums eller Karlstad idag efter sin utflykt och undrar om hon ska vara hemma eller åka till Lilla O? Dä spôrs.
Ha en bra söndag


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Kommer du och möter mig då? när vi kommer sjövägen :O)

Ni kan ju komma och ta en öl på båten :O) Den vi inte har än alltså :O)

2009-10-18 @ 22:02:46
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/
Postat av: Sunlinda

Härligt med promenad. Just nu ligger det inte med på min lista över saker som måste hinnas med. Men någon gång får jag nog utrymme för det!

2009-10-19 @ 10:16:51
URL: http://sunlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu