Lördag

Ytterligare en ensam lördag. Det är ganska skönt med tanke på att jag inte mår nått vidare. Nu börjar körslaget och jag har inte riktigt bestämt om jag ska titta på det, vi får se. Läsa lite kanske.

Ems är fortfarande kvar i Arvika o sonen vet jag inte riktigt var han är, hos en kompis i Bôrgvik eller tjejen i Grums eller.... Han tog sista bilturen med Nissan i gårkväll så nu är det volvokombi som gäller så det bli mycket mindre bilåkning from nu.

Imorgon ska jag ta en tur till Syrran och gratta hennes dotter på födelsedagen.

Hoppas jag mår lite bättre.
Ha en trevlig kväll
Hej

Kommentarer
Postat av: Pillergontanten

Det var en enveten förkylning du åkt på...

Hoppas du piggar på dig!

Ungarna hade jag kontakt med i går kväll vid 00 och då var allt okey. Nu sover de förhoppningsvis!

Ha en bra söndag!

2009-10-04 @ 09:09:42
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu