Lördag + Hjälp

God förmiddag på er alla. Nu har jag suttit länge och försökt fixa till min blogg men jag hitta bara tråkiga saker att göra. Kan någon vara snäll o hjälpa mig? Jag skiter i det nu.
Jag börjar med hjortsteken istället. Jag ska även hôfsa lite/mycket innan det bär iväg till Värmskog för att lyssna på Lilla O o Tilda. Spännande att bara höra de två tillsammans, det har jag aldrig gjort.
Uppdaterar senare.
Å glöm inte, jag behöver hjälp med bloggutseendet.
Hej

Uppdatering
Jäklar vad bra de är Lilla O och Tilda. Nästa gång tycker jag att K också ska vara med. Och naturligtvis kom tårarna. Det finns låtar jag bara inte klarar av att hålla mig.
Hôfsandet blev det väl sådär med på fm men hjortsteken blev himla gott.

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Kul att du kom, och Sandra och Robin också :O)

Synd att man aldrig hinner prata... Men men...

Kram!

2009-10-10 @ 17:52:15
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu